woensdag 7 april 2021

K3A " Leren over gezondheid"

de voedingsdriehoek

waar leg ik het bestek


ik versier mijn bord

puzzelen is mijn favoriet

tekenen van het fruit a waarneming in de fruitschaal





ook de plantjes hebben verzorging nodig

hoe smaakt citroen

wij maakten de voedingsdriehoek
en weten heel goed wat gezond en wat niet










meten: flesjes vullen

gezelschapsspel: de gezonde schijf 

boekjes oer gezondheid



bouwen van voedselmandjes

Hallo, ik kom boodschappen doen




een pizza restaurant in de klas

de kok 





verdelen in 2, 3 of meer stukken



mijn vrachtwagen met fruit gaat leveren aan de winkel 

 


we maakten appelmoes zonder toegevoegde suiker



schildertechniek: "Noedels in de soep"

"











Gong Pan is er echte bouwman in de klas







kneden  met maanzand



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten